20100404

festival seni

malam tadi pergi dectar ngan shahida
ade festival seni ukm
wow..mmg sgt best..
yg taun lepas punye aku x dpt tgok
taun ni aku mmg alert ngan iklan dia sbb xnk terlepas
smpai2 je mase tu tengah persembahan muzik tradisional
waaa...sgt syokkk...mcm tgok konsertttt...
teringat zmn2 1st year dulu
aku dulu maen rebana ubi
mmg seronok giler buat benda yg x pernah kita buat dlm hidup
aku suka sangat tengok persembahan kebudayaan
penuh warna warni
sangat x menyesal pergi tengok
ni ade sikit pict2 yg sempat aku snap
tp x clear sgt
sbb pakai henpon cikai yo


ni persmbahan muzik moden. comel je vokalis dia. suara pon sedap.



dikir barat pon best. vokalis dia dpggil tukang karut kan?lawak giler. siap sempat jeling kat skrin nk tgok muka dia.suma org tergelak. nsb baek ko hensem.haha



haa.ni best sangat. tarian moden. diorang menari ikut lagu sweetdreams. nobody..nobody..but u..haha..sgt comelll..aku ingat dulu. ati join tarian moden.haha



ni da penutup.sgt best tgok kombinasi diorang. penuh warna warni.itulah budaya msia.



haa.korek punye korek.jumpe pict aku ngan rebana ubi. tp time bkn festival seni.ni kalo x silap time konsert dikir barat antara U kot.ntah x ingat.dah 2 taun lpas.

No comments: