20100315

dinner alumni geologi '10

sabtu mlm ahad hari tu ada dinner alumni geologi '10
sekarang kami bergelar alumni ye.
tp aku masih bayar harga student lagi.murah la sket..
aku mula2 mls nk join.
tp kesian kat bdak2 2nd year.
penat diorang emel n call utk jemput pergi dinner.
ni kira support la.
ramai alumni yg dulu2 dtg. yg same batch ngan prof2 kitorang.
x sempat nk borak2 dgn they all. sbb diorang balik awal.
kami yg muda2 ni syok bgambo.
prof. h.d. tjia pon ade..
aku x sempat borak ngan beliau.
sbb borak ngan mama anizan lame bona..
discuss pasal padi le.apo laie..
walaupon batch aku x ramai yg turun.
tapi seronok dgr cerita pglman kerja masing2.
makanan ok. tapi nasi mcm x kena ngan lauk.
memandangkan meja kitorang ada 3 kosong.
so lauk byk lebih.x larat oo nk abes kn.
lagi2 waiter2 tu x menyabo nk angkat pinggan.
dah le ak mkn mmg slow.x feel btol..
the desert was so marvellous!!....
ni kat bawah ni ada sket gambo2 mlm tu.
gmbo2 tu adalah didownload kt fesbuk je.
memandangkan aku x bwk kamera.kredit to akma.


**tahniah kepda penganjur

**atlya dpt title miss of rockaholic ye that nite!! mantappp...

No comments: