20100301

kami budak baru belajar..

aku menggunakan time weekend aku dengan benda yg sangat berfaedah.
wahh. sounds good.
ekceli. aku baru first time pegi swimming kat danau ukm.
nak tau.selama 3 taun lebey kt cni, baru weekend ari tu aku pegi swim kat danau.
nampak sangat x abes explore ukm.
terbukak hati nak pegi sebab bosan dok bilik. dengan panas nye lagi.
berendam2 dalam air pon bes gak. nak pegi gabai jauh.
so aku ngan zira pegi danau je la.
daripada x reti berenang.
now aku dah boleh terapung n kuak lentang sket2.
bley la setakat nak masuk sukem.huhu.
tu pon hasil drpd tgok2 org laen berenang n tanye diorang tips2.
sangat berbaloi2. tak payah bayar beratus2..jimat giler...
akibat drpd itu. kulit sangat burn.
ape tak nye. berendam drpd pagi sampai matahari terpacak.
punye excited..

~~
xde kena mengena dgn tajuk.
ok.nak bagi tau yg kami budak baru belajar kuak lentang.huhu

1 comment:

Anonymous said...

aku pon leh ajar
ngeeee