20100131

kaki berbalut

pergerakan agak terhad dengan kaki kanan yang berbalut.
kalau jalan tu mmg orang akan toleh 2 3 kali jugak la. sambil tertanye2. 'kenapa budak ni??'
semalam pergi klinik dengan shahidah + ella
diorang menjadi tempat berpaut aku. kesian diorang.huhu..
lepas tu kat klinik dapat naek wheelchair tu..korang pernah naek??haa...
tapi shahidah segan nak tolak..tapi aku suka. sebab tak payah terhencot2 jalan..sakit dowh!!..
tapi aku kesian kat nurse yang tolong tolak tu. dah la kocik je orang eh. pueh jugak la dia nak gerak kan wheelchair tu..tp nak buat macam mane. dah terpaksa...

so semalam xray. Alhamdulillah. takde apa2. takde patah apa semua. cuma tisu cedera.
itu sebab buku lali bengkak. dr just bagi ubat tahan sakit + ubat bengkak + krim sapu.
dan hari ni sakit makin kurang. aku boleh pergi toilet sendiri. tak macam semalam.

ini baru kaki terseliuh. macam mane agak nye keadaan orang yang lagi terok dari aku kan. lagi terseksa agaknye. aku masih boleh lagi menapak. tapi terhencot2 la..
ini baru dugaan kecil dari Tuhan..


kesian kaki aku..


nota kaki kiri yg sihat: sangat terharu dengan keprihatinan teman2 aku.. sayang kamu semua!!

**mak aku suruh balik urut...huhu..tak mauuuu!!...

2 comments:

Beruwang said...

jalan elok elok erk semoga cepat sembuh

zidah mdtahir said...

thanks en beruwang.. =)