20100108

pergi seminar untuk makan



hari rabu last week ade seminar geofizik kejuruteraan & sekitaran kat fakulti. ni adalah sinonim dengan budaya kita ialah kalau ade seminar mesti kita ingat makanan dia. mesti siap tanye "ade makan pree tak?" "menu apa makan tengahari?". bukan nye nak ambik tahu pasal isi seminar tu. dan ini termasuklah aku.huhu. lagi2 la aku, shahida n cici sampai2 je orang tengah minum pagi.kitorang tak pergi perasmian.hihi. siap ade kuew teow + mee goreng. sangat sedap. tapi menyesal ambik siket. sbb time da seminar dah stat. dengan itu lepas je habes seminar jam5 ptg, aku n shahida siap singgah kedai haji rosli makan kuew teow goreng, punyalah mengidam sangat.

tengah2 seminar tu ape lagi.bukan nye nk fokus dengan presentation. kitorang banyak gelak je 'kukik kukik'. lagi2 si shahida n cici.tak abes nak kenakan aku.diorang jeles aku ade kawan baru.haha.

kitorang berjaya tunggu sehingga seminar tu habes dengan bantuan menconteng2 buku seminar sampai penuh dengan gosip.haha.

ni lah kaki buat bising.shahida + cici



ni lah kawan baru aku. she is my classmate actually.negin, she is iranian.dia sangat cantek.

nota kaki:makan tengahari tak best. tapi syukur dapat makan pree.huhu. thanks kat abg urusetia.xde kena mengena.haha.

1 comment:

cici said...

zidah sedap la lunch arituh..i suke kuah daging die...mantop!!
eh xde seminar lg ke..i nak ponteng keje ni!!