20100504

aku berazam

aku berazam utk melancong ke obersea suatu hari nnt
x kesah la pegi bandung pon obersea gak kan
aku berangan utk buat euro trip.wah.
sangat jeles kat student mesia yg study kt sane
dpt round 1 europe
sangat best dia punye view.bangunan. geological structure. wah.kate geoogist kan.ahaa
bkn nak kata view kat mesia ni x cantek
tapi saje la nak tukar angin kan
sedangkn mesia ni pon x abes pusing lagi.huhu
kalo ngan shahida mmg slalu dok berangan nak mkn angin kat sane
tapi kalo nk menetap kt obersea xde la
stakat keja boley kot.sbb our needs are provided
nk further study sane mgkin fikir berpuluh2 kali kot
sbb aku ade pandangan negatif kalo tgok student foreigner kt mesia
so kalo aku study obersea pon aku rase aku akan dipandang negatif oleh local
tu pendapat aku la
maybe u ols punye view lain kan
smoga Allah murah kan rzki aku
InsyaAllah

~~yg penting wajib tunaikan rukun islam ke-5 bg yg mampu. kalo dah dok keliling 1 dunia xkan x mampu kot..heee

No comments: