20100512

sungguh besar dugaanMu ya Allah

bismillahirrahmannirrahim...

hari ni dimulakan dgn nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang
di dunia ini apa yg kita rancangkan tak semestinya mengikut kehendak kita
itu semua atas ketentuan Allah
atas kuasa Nya
itu yg terjadi dlm kehidupan manusia
ini mmg dugaan besar kat akak aku sbb dia baby meninggal dlm perut
Allahuakbar...
bayangkan kandungan dah 7 bulan
mmg kalau kita sndri pon dah excited
ini lagi kan akak aku yg bru prgenant anak sulong
7 bulan mmg tahap yg kita rasakan tahap yg stabil
tapi tau2 je baby dah tak gerak
mmg tak dpt bayangkan sedih nya
masa aku dpt tau pon mcm kena sentap jantung nih
mmg tak dpt dibayangkan
now, akak aku still tak bersalin lagi
dah 5 hari kena tahan wad
dan nak masuk kali ke-3 doktor nk masuk kan ubat
baby tu mungkin sayang kan ibu dia agak nya
nak duduk lama2 sikit dlm perut
tu je ayat yg aku slalu ckp kat akak aku
biar dia tak sedih sangat
tapi kalo tak betol2 handle mmg boleh meroyan
nauzubillah..mintak2 dijauhkan
ako doakan semoga akak aku dipermudahkan bersalin
semoga selamat semuanya
semoga dia kuat semangat
ada hikmah disebalik apa yg ditentukan Allah

No comments: