20100520

shopping

malam tadi aku shopping kat bundle ngan zira
mane dapat kat tempat laen 2 helai baju 15 hengget..
kat bundle je..
dulu aku x layan bundle
x pandang pon..
ni semua angkara housemate2 time jd RA dulu..ahaha
lame dah x singgah bundle tuh
dulu kalo x 1 rumah serang bundle
selalu nye lepas dinner la
pastu si asiah and cghrit boleh pulak berebut2 cardigan
haha..lawak2..
ngan aku xde sape nk rebut..
sbb aku sorang je yg muat. yg laen semua kecik2...
tu yg best..cuma saingan aku adalah ella...hikhik..
aku rasa baju2 yg aku beli recently kebanyakannye collection dr bundle. seyess..
mungkin ade yang geli nk pakai bundle.
aku pekak kan mata, tutup kan telinga.ahaha..
yang penting best!!!berbaloi...baloii...

~~mlm td dpt le sambar sweater + dress, total = rm15 =)

2 comments:

Nurhazel said...

bundle kat mana tu Zidah? hohoho~ i pun terjebak dlm alam bundle dah.. nk p survey..!

ella said...

zida,
nak baju bintik2 hitam bundle tu..
hahaha